Fotbolls EM



Jag har aldrig gillat fotboll...finns ingen tråkigare sport tror jag...hur länge ska det här förstöra tv-kvällarna nu då tro??
1 Pernilla:

skriven

Det goda med det onda, är att man får tid att blogga.

/P

2 Nettan:

skriven

Här är vi inga fotbollstokar heller, men ikväll ska vi faktiskt titta på matchen eftersom det är Sverige som spelar.

Sen får vi se hur länge vi sitter kvar. Ha, ha !



Kramiz

3 jayne:

skriven

Hej

Jag läste igenom dina inlägg... dagens alla...som du jobbat!!!

Katter.. ja.. jag har en nere vid fotändan och en nästan i huvudet...mysigt!!! Ja, jag njuter av det.

Telefon...suck.

Tv kanaler... ja.. du.. vi har boxer och inga problem.. funkar bra.

Igår var jag fräck och ringde till Bredbandsbolaget... vi har bredband, mobiler (telenor) och telefoni där nu..så jag sa: Vad kan jag då få ett mobilt bredband för.. måste ju få ngn rabatt??!!

Ja.. får ett gratis.. sen gartis månadskostand hela året ut...och sen 99 kr... Tack.sa jag...

Dagen här har varit utan regn.. men regnet har hängt i luften...kommer kanske i natt...skoalvslutning imorgon ju...så...

4 Kattis:

skriven

Hejsan!

Vad roligt att du gillar det.

Som max 500 kr, det beror alldeles på vad du vill ha för pärlor i.

Men ca 400 kr skulle jag tro.

Så det är bara att beskriva hur det ska se ut så gör jag lite prover och lägger ut på bloggen.

Under kategori smycken så har jag lite, mycket lite smycken fotade.

Ha en trevlig kväll!

5 Camilliondollar Baby:

skriven

Svar; Vi har väl inte direkt flex, men det gör inget att man kommer sent. De är ganska flexibla på företaget, vi är bara 13 st.

6 Camilla:

skriven

Svar:

Ockelbo

7 kicki:

skriven

Jag spelade fotboll själv som ung och blev sen tränare, nu är jag totalt uttråkad på det, kan se sverigematcherna men sen, nej...mycket hellre ishockey, det älskar jag,,,med mitt kära färjestad...

kramen på dej, vi får väl hoppas på vinst iaf..

8 Trolda:

skriven

Ååååh...och jag som tycker det ärså KUL =D Är halvlek nu o det är SÅ spännande...=D HEJA SVERIGE!!!!



Trolda - kram =D

9 A:

skriven

Jag blir riktigt arg på det.... Kan förstå att maken vill se sverige men att liksom sätta på tv-n för att se alla matcher gör mig arg =( Så det kan han fetglömma ;)

10 Blerta:

skriven

Jag tror det är en månad.

11 Maria:

skriven

Fotboll som är så kul. Jag älskar när det är EM & VM. Minns ju VM 94, man fick ställa klockan & kliva upp på nätterna. Tokigt kan det låta men vad gör man inte för lite nakna karl ben...asg. Finns ju fler kanaler så du får titta på dessa...L

Tjing

12 Inger Maryissa:

skriven

Jag gillar heller inte fotboll.

Kan den inte vara bara på en kanal, så alla som är intresserade kan kolla på den.

Det tycker jag skulle vara toppen.

Kommentera här: