För sexig?



Nu ska jag hoppa in i duschen, det är loppis i grannbyn och jag ska dit en sväng.
Ha det bra så länge och tänk på det här...

1 Madeleine:

skriven

Haha härlig blogg ;)

2 jonna:

skriven

sv; jo, han har ljugit för mig några gånger.

sen tkr han det är mkt viktigare ibland att få andra flickors uppmärksamhet än min.

3 Loud Silence:

skriven

Haha klockren! Sett den förut (fågeln), börjar ändå alltid skratta när jag ser den :D

4 vivan:

skriven

Ha,ha,ha! den var bra..ha en fortsatt bra dag...kramiz

5 My:

skriven

Bra, det ska jag göra! Bra för självförtroendet ;)

6 Martina:

skriven

haha den var bra!

hur är allt med dig annars då?

7 Niki:

skriven

Haha snygga bilder ;)

8 Sojung:

skriven

sv: ja det är fan det, vars bor du någonstans då?:)

9 Cajsa:

skriven

Vad skoj med loppis, hoppas du fyndar nåt. =)

10 Martina:

skriven

ja det hoppas jag med :)

har du anmält dig?

11 Sojung:

skriven

sv: jaha inte alltför långt härifrån då:) jag bor i Östersund :) och när ja är hemma hos mamma och pappa 8 mil ifrån

12 Sojung:

skriven

sv: ja det är ju en rätt trevlig stad:) men delvis ganska trist:)

13 Petra:

skriven

haha, japp det är så det är!! Ha en bra dag!

14 Ellen:

skriven

Hoppas du hittar nått skoj på loppisen =D

15 Martina:

skriven

klart du inte är för gammal :)

vem är det som annordar den träffen du ska på då?

16 K:

skriven

Jaa jag vet inte om den är så himla ny men det är den som smakar typ kokos och hasselnöt.

17 nicole:

skriven

vi är alla lite för sexiga hihi. kram

18 Ann:

skriven

Klart vi håller tummarna!

19 madde:

skriven

sv: ja, Det är så himla härlig ..

Ha det jättebra ikväll.

kram!

20 Sanna:

skriven

Hahahah!

I AM too sexy i guess! wohoo

21 Mariama:

skriven

hahaha

22 Mariama:

skriven

hahaha

23 Melissa:

skriven

hahahah ;D

24 biljana:

skriven

Ha en bra dag :)

25 Nina:

skriven

haha... så måste det ju va!

26 Martina:

skriven

okej, men det har du blivit inbjuden av dem eller till?

27 Martina:

skriven

man fick anmäla sig själv dit...

lite roligt eftersom det är många som sällan blir inbjudna annars...

28 synne:

skriven

Visst är det så.....

29 Sondretilda:

skriven

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

Kommentera här: