"Flisan" vill bada

Vi har badkar i hästhagarna där hästarna får sitt vatten, nu har den tokiga lilla fröken "Flisan" kommit på att det är jättekul att kliva ner i badkaret!!!



Tyvärr medför det att vattnet som hästarna ska dricka blir jättesmutsigt =/




Kolla skillnaden!! Så här vill jag att deras vatten ska se ut...
Det är tur att hon är söt!!


1 A:

skriven

Hehehe... Vilken tok =)

2 biljana:

skriven

Ha en trevlig kväll :)

3 Åsa.S:

skriven

Hahaha, vilken häst va!

De som tittade på henne härom dagen, var de intresserade?

4 Makitcha:

skriven

Gud vad otroligt söt hon var. Vi har betäckt en häst, ska kolla på onsdag om det tagit. Föl är helt gudomliga!

5 synne:

skriven

En liten badfröken du fått på gården ser jag. Visst är det kul att hon gillar att bada, men tänk om hon fastnar hehe.

har hänt massor här sen jag var inne före helgen. Haft besök från Sverige så jag har inte hunnit blogga så mycket.

De där skorna såg sköna ut. Jag köpte mig ett par Ecco sandaler för nästan 900 kr här i norge. Jättesköna att gå i.

Bra att du nämnde att Morden i Midsommer börjar igen. Det ska jag se...

Älskar engelsk krim.

kramen till dig.

Synne :D

6 Gabbi:

skriven

Morning!!

Hahah...sån liten toka!!!

Ha bästa dagen!!

Kramen

7 Ann:

skriven

Ja fy! Det är ju storm! Ska vi ses på en fika i Birsta något nästa vecka???Skulle vara trevligt...

8 Ann:

skriven

KUL! Att du vill alltså! Då ser vi till att det blir 1 miljon och 2 personer nästa vecka då:))

9 Ann:

skriven

Det är sant!

Kan man dra slutsatsen att folk bara parkerar för att äta då?

10 Madeleine:

skriven

Hon verkar vara full i bus den lill fölungen, kul att se måste det vara. Sitter o ler för mej själv o ser det framför mej. Kram Madde

11 Inger Maryissa:

skriven

Hon är ju så söt det lilla fölet, och precis som alla "barn" så måste man ju testa saker ;-)

Kommentera här: