Ett måndags-exemplar? =(

Jag köpte ju en ny mobil för en dryg månad sedan och har redan haft den inne på lagning en gång.
Då fick dom byta ut hela tangentbordet.
Mobilen har en bra kamera men problemet nu är att det inte går att föra över bilderna till datorn.
Jag har suttit halva eftermiddagen och försökt få till detta och har pratat med Samsungs Support tre gånger!!!
Nu blev deras sista rekommendation att lämna in den....IGEN!!! Jag blir fasen galen på sånt här strul!!
Den är för sjutton ny och då ska det väl ändå fungera...eller hur??!!
JUST NU ÄR JAG RIKTIGT SUR!!!


1 Ann:

skriven

Klart det är så! Du vet att får du lämna in den tre gånger så har du rätt att få pengaran tillbaka!

2 Ann:

skriven

Mmm det är fruktansvärt irriterande så klart!

3 Åsa.S:

skriven

Trist...

4 jayne:

skriven

usch... klart du blir arg o irriterad...borde få lite ersättning kan man tycka...

Telia..jo de är ju bra...men ja...kanske kan man få lite billigare räkningar nu...

5 evelina:

skriven

fin header!

6 Sandy:

skriven

De har rätt att laga en vara 2 ggr sedan har man rätt att kräv en helt ny, det gjorde J med sin mobil..

7 Isabella:

skriven

Detox-dieten, :)

8 e:

skriven

sv: så lite så :)

9 emelie:

skriven

svar: Tack för din åsikt! =)

10 Ingrid ^^:

skriven

jobbigt!

11 My:

skriven

Vansinnigt irriterande när nya prylar inte fungerar! Och dåligt support som inte kan rätta till det första gången...

12 Mimi:

skriven

Begär en ny! Trist med prylar som inte fungerar från början....

13 synne:

skriven

Byt till en annan telefon.

Har problemen börjat redan så inte blir det lättare nej.

Lycka till....

Kramen.

14 Twenty 7:

skriven

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

Kommentera här: