En välsignelse



När man är ung förstår man inte vilken välsignelse det är att vara ung.

Då vill man bara bli äldre för att komma in på krogen.

Johan Kinde


1 Annelie:

skriven

Hahaha, det där är så sant =)

Ha en fin kväll!

2 Soffie69:

skriven

så sant så!!!

Må väl

3 Åsa.S:

skriven

Så sant... Ha det gott!!

4 Tina:

skriven

Känns igen.. ;)

Ha det gott!

5 Mickan:

skriven

Så sant så sant..



Ha det bra

6 Mia:

skriven

Jaaa, och när man är så gammal att man kommer in på krogen, så önskar man att man var yngre igen :-)

7 Sofia:

skriven

Hahaha jag är den enda som säger att jag inte tkr det stämmer. I alla fall inte på mig. Älskar att vara 14 ^^<3

8 Vonne!:

skriven

Så sant, så sant. Och nu kämpar jag varje dag med att se ung ut, aldrig är man nöjd!

9 synne:

skriven

Man vill alltid ha det man inte kan få.....

Kram Synne :D

10 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är så sant så att när man är ung, så har man så bråttom med att bli äldre för att kunna göra olika saker.

Men har ingen aning om hur fort tiden går sedan när man blir äldre.

Men kanske det är meningen att det ska vara så...jag menar, eftersom det är så ;-)



11 Martinlotta:

skriven

Great idea make it site. Thank you.

Kommentera här: