1 carro:

skriven

nej, jag brukar inte använda den ^^ jag kollar på dom bloggarna som jag har som favoriter dagligen ändå ^^

2 jayne:

skriven

hm....vad menar du...vad funkar inte alltså???

3 jayne:

skriven

jag har inställningen att sammanfatta...så jag vet inte än... tyvärr,,,,,har funkat innan..

4 DumPer:

skriven

Gillar oxå vinter juh...

5 jayne:

skriven

jappp....såg jag nu..att det gjorde

6 Fiaah:

skriven

Godmorgon=). Hoppas du får en bra dag!=). btw, fin blogg=)

7 glitterandbling:

skriven

använder inte bloggkoll.... :)

8 Jen:

skriven

allt bra? :)

9 Emelie:

skriven

Den funkar för mig idag, men inte igår.

Kram

10 MissyElliot:

skriven

Jodå, funkar för mig, men det strular lite emellanåt, speciellt igår...

:-(

11 vivan:

skriven

Nä, ingen bloggkoll här inte....vad är det?? kramiz

12 Nina:

skriven

Jag använder blogg-koll och det fungerar bra.

13 synne:

skriven

Japp, varje dag får jag en mail med alla nya inlägg.

Funkar bra.

14 Tiniustilde:

skriven

Thank you for the resources. Keep up the good work!

Kommentera här: