Djurförsäkringar



Nu har jag ringt och "stökat" med mina djur-försäkringar.
Det lönar sig att titta över försäkringarna regelbundet.
Har ni era djur försäkrade?
1 LOVISA:

skriven

Det är lite svårt att förklara, men det är ett "fabriksjobb". Står vid maskiner o så..

2 Gabbi:

skriven

Jopp!1

Såklart!!

Skulle bli väldigt dyrt om det händer nåt annars!!

3 Natalia:

skriven

nix för jag har inga djur;)

4 Ronja:

skriven

Ååh, vad du har fin header och blogg..

Kolla gärna in min blogg om du har tid .. :D

5 Maria:

skriven

Japp Kruse har jag Folksam åt.

Hoppas det inte regnar så mycke på dig i dag.

Tjing

6 Kattis:

skriven

Hejsan!

JApp, ena hunden samt katterna är försäkrade. Gammelhunder är det ej då vi fick henne när hon var 4 år men vi fick aldrig ägarpapprena. Dom påstod att hon var försäkrad så vi trodde på det. Idag tror jag inte hon är det och hon är för gammal att försäkra.

7 Ann-sofie:

skriven

Japp, annars blir det dyrt om ngt alvarligt händer.

Vår stora schäfer är försäkrad till 45000:- så han är dyr...puh....Ler

vad har du för djur?

kramiz

8 Ann:

skriven

Wow! Det vore ju toppen!

9 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är bra att ha sina djur försäkrade ifall något skulle hända.

Utan försäkringar kan det ju annars bli väldigt dyrt.

Ha en fortsatt fin dag.

10 Lotta:

skriven

Japp, Kasper-kissen är försäkrad. Både liv och veterinärvård.

11 Nina:

skriven

Japp, doggarna är försäkrade.

12 Lauritzrebecca:

skriven

Spirits are speaking in my dreams and other ways

Kommentera här: