Din är dagen, 12 juni

Ju mer man slipar på en diamant, deso mer gnistrar den.
Anonym

Det betyder mycket på vilket sätt vi tar itu med det som irriterar och besvärar oss, även om det känns plågsamt.
Våra erfarenheter kan bli pärlor som gör oss klokare och starkare, eller sandkorn-vrede, bitterhet, förtrytelse- som ligger inbäddade i oss. Vi väljer själva vad det ska bli.

Hur ska jag förvandla min irritation till pärlor idag?



1 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Ha det underbart i Gävle!!!

Kramen

2 Pernilla:

skriven

Godmorgon! Hoppas det känns bättre idag och att ni får det bra i Gävle.

/P

3 Lillaviola:

skriven

Det handlar inte om hur du har det, utan hur du tar det!

Så trots fotbollen kan min lördag bli oppen. JAg få garanterat 90min i ensamhet framför datorn

4 Svenolivia:

skriven

Very informative...God Bless

Kommentera här: