Det som vattnas det växer

Som jag skrivit tidigare så står växtligheten still på åkrar och ängar men det som jag vattnar i mina krukor det växer =)



Styvmorsviolerna är så fina tycker jag, de här sötnosarna har jag hittat på en åker och tagit hem och satt i en kruka.



Och Krassen...den växer så man riktigt hör det...hoppas det blir massor med blommor också, det kommer att bli läckert i den här bruna gamla stolen tror jag.
1 Inger Maryissa:

skriven

Jag tycker också om styvmorsvioler och krasse, speciellt som de påminner hur mycket mamma tyckte om dessa blommor.

Styvmorsviolen är Ångermanlands landskapsblomma och krasse hade mamma varje sommar på balkongen och de brukade blomma så fint.

Ha en fin fortsatt dag.



2 Camilla:

skriven

Åh, jag tycker att det är så fint med krasse! Jag skulle också verkligen vilja vara sådär och kunna fixa och dona med växter och få set fint i trädgården. Men det verkar inte ligga mig för fatet likosm. Alla växter dör så fort dom ser mig och jag ver kar ha mörkgråa fingrar... :-)

3 Cajsa:

skriven

Vilken vacker stol!!!

4 synne:

skriven

Häftigt....

Tänk att en gammal stol kan bli så fin...

Kram igen.

5 Augustline:

skriven

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

Kommentera här: