Det går framåt

Såg precis att det inlägg jag nyss skrev låg med på listan för "senast inlagda"...det går framåt med flytten av bloggarna och "stöket" runt det ...jag märker saker varje vecka som blir till det bättre...många skriver i sina bloggar att man förlorat många läsare pga flytten och jag tror att dessa listor kan vara en "bov  i det dramat"...vi får se om det blir bättring nu.

1 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag märker också att det går framåt med flyttningarna av bloggarna, och hos mig har allt funkat bra efter flytten.

Bara ett par störningar, men det är nog inte så konstigt, för det måste ju vara ett jobb med flytten av alla osv.

Men har märkt att det finns några som inte flyttat sin än.

När jag besökte en blogg som inte gjort det, så gick det inte att skriva en kommentar där, utan jag fick ett meddelande att jag skulle kontakta bloggägaren och påminna om att flytta bloggen.

Men förhoppningsvis den bloggägaren fick ett meddelande också när loggade in.

För de har ju stängt det gamla bloggystemet nu.

Ha en fin fortsatt dag.



Kommentera här: