Det blir shopping!

Nu har jag bestämt mig, det blir en runda till stan för lite shopping =)
Har sett så fina skor på nätet som jag ska se om jag kan hitta, visst ser dom sköna ut?




Märket är "Sköna Marie", jag har aldrig testat det märket men jag känner ju igen det, tror att dom funnits länge.


Kanske blir det ett par fina blommiga kallingar till A också, något måste jag nog muta honom med ;)


1 Tina:

skriven

Fräcka kallingar!!.. skorna såg faktist väldigt sköna ut.

2 Gabbi:

skriven

Hahaha...såna har sonen!!

Supernice!!

3 Ann:

skriven

Sköna Marie är superbra tycker jag:))Hade många pumps i det märket då det begav sej på 80-talet:))

4 Fia:

skriven

De såg ut att vara riktigt sköna. Nu måste jag kolla efter "Sköna Marie" på nätet.

Blev maken glad över sina nya kalsonger :)

5 Conradaida:

skriven

Excellent site.

Kommentera här: