Dags för vila

Oj,oj,oj vad jag är trött i mina fötter och mina ben efter dagens runda...tyvärr dåligt på loppis-fronten men som tur är så finns ju alltid Dollar Store ;)
Har i alla fall gjort ett fynd som visas senare. Nu ska jag vila mina fötter.

1 vivan:

skriven

Ja,jag skall vila mina skankar jag med..får bli framför fotbollen....har städat hela dagen..puh!!

kramiz

2 jayne:

skriven

aha....fynd. Vad roligt.

3 DumPer:

skriven

Släng upp tossarna här ...så ska jag klippa naglarna med sekatören....

4 A:

skriven

Jobbigt att vara trött i fötterna... Hoppas du snart är utvilad =) Kul att se vad du fyndat...

5 Helena:

skriven

Vila fötterna ja, jag är sjukskriven nu för att vila knät.

Det hände en grej på vår utfärd.

Jag berättar om det imorgon :0)

6 Mia:

skriven

Jamen, fynda kan man göra på DS också! Det har jag gjort flera ggr!!!! ;-)

Kommentera här: