Dags att vattna

I går fick jag ett skott av en Ballongblomma av min granne L, en sån har jag aldrig haft så det ska bli kul.



Har ni haft någon sån?

Nu måste jag ut och vattna innan solen blir för stark, hoppade över det igår men idag behövs det nog igen.

1 Gabbi:

skriven

Hahahaha...växtvärk!?

Jag tackar!!

Ha det bäst!!

2 jayne:

skriven

vilken fin liten blomma.. ballongblomma..är det perenn?

Vattna..det sköter gudarna om här just för tillfället... hade hellre gjort det själv....

3 MissyElliot:

skriven

Vilken fin blomma. Sådana skulle jag vilja ha i min trädgård...

:-)

4 A:

skriven

God morgon...

Vad fin den var... Har jag nog aldrig hört om

Hoppas din dag blir fin....

Kramen

5 Ann:

skriven

Tack! Tänka vad håret gör mycket för självkänslan...

6 Carina:

skriven

Jag har haft den något år.

Tycker att den är jätte vacker med sina nästan svarta stjälkar och blåblommor, jag tror det är en gammal kulturblomma som man frösår år från år.

7 Pernilla:

skriven

Spännande, någon sån har jag aldrig haft.

/P

8 Inger Maryissa:

skriven

Vilken söt liten blomma.

Och det måste vara så kul att få nya blommor.

Ha det så gott



Kommentera här: