Dags att kliva upp



A sover fortfarande...högljutt kan jag säga!!
Min mage börjar längta efter frukost så nu ska jag nog väcka honom.
Hörs sen!
1 Kattis:

skriven

Hahaaha, söt hund, hahaha.

Du, det är inga problem. Jag kommer nu lägga upp en bild på lite gult o grönt och så får du kombinera ihop vad du tycker. Som du vill.

Strax.

2 Ann:

skriven

Den var toppen! Bilder och inlägg i 5 delar fins på min blogg:))

3 Junitjej:

skriven

Idag beger vi oss till sommarstugan och är där i drygt en vecka. Det ska bli skönt! Man kopplar verkligen av där. Den bärbara datorn följer säkerligen med, men jag kommer nog inte uppdatera bloggen lika ofta, som jag brukar göra.

4 Tina:

skriven

Skall äta lite frunch innan jag skall till jobbet..gårdagen gick bra iaf.



5 Plogflickan:

skriven

Har har vi just frukosterat... Ha en fin dag!

6 jayne:

skriven

ha ha haha....vilken underbar bild.

Ja lite frukost hade inte varit fel...käns i magen.



Ja...vad som fastnar i barnens huvud..man kan undra..och blr förundrad

7 E L L I N O R:

skriven

Naaaawww <3 Fy vilken söt bild! :)



Hehe, jo jag vet. :P

8 A:

skriven

Hoppas du fick någon frukost =)

Ha en fin dag vännen.... Kram

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hehehehe...



Glad midsommar!

/Sus

10 Inger Maryissa:

skriven

Vilken kul bild...;-)

Ha en fin fortsatt Midsommarhelg.

11 Ann-sofie:

skriven

Det är väl en GD?

Har själv haft en tik som end blev 1,5 år.

Frambenen växte fel så hon fick somna in.

Det är ärldens goaste hundar.

Vår tös sov så i soffan med.

Ha de gott

Ann-sofie

12 Arnmarlin:

skriven

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

Kommentera här: