1 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Vad härligt det låt. Hästar och frukost ute.

Ljuvligt.

Själv har jag varit ute med hundarna och äter inne, hihi.

Har inget speciellt på agendan idag.

2 Mia:

skriven

Gooood morron! Det låter ju för underbart...

Gissa vem som ska jobba idag??? ;-)

3 soffie:

skriven

Å så vacker bild.Själv håller jag på att packa för ännu en stranddag!!

Ha en härlig dag:O)

4 Carina:

skriven

Göra nytta???

Näh, idag ska jag vara lat, köra några tvättmaskiner möjligen ;)

5 jayne:

skriven

Hoppas du får en bra dag!

6 Linda:

skriven

Härligt med frukost på altanan.. här blåser och är inte alls speciellt varmt idag.. blir nog mest innegöra, tror jag!

7 Åsa.S:

skriven

Hoppas din dag blir fin!

8 evans:

skriven

Ytterligare en varm dag! I morgon skulle vi tydligen få styggväder. Nu ska vi snart iväg på kamsfest här i byn. Isac trampar ivrigt av och an :)



Hoppas att du får en bra dag!

9 Kattis:

skriven

Jaha, har du gjort nåt vettigt idag?

Jag har bara solat och mest slöat.

Ska ta fram dammsugaren när det blir lite svalare.

10 Ulla:

skriven

Vad har hänt hos dig idag, då?

11 Inger Maryissa:

skriven

Vilken så mysig bild / tavla på hästarna.



Ja, jag hoppas också, som du skrev hos mig, att alla har flyttat över sina bloggar så man inte tapport bort någon.



Ha en fin fortsatt kväll.

12 Olafnatasha:

skriven

Merci for all the wonderful writings

Kommentera här: