Dagens shopping

Den här dagen har verkligen gått snabbt!! Nu när jag tittade på klockan så var den redan 20.00!!
Men det har varit en bra dag, jag och mammsen lunchade kina-buffé också idag och jag är fortfarande mätt.
Shoppingen då? Ja, jag handlade en massa mat och en del bra-att-ha-saker. Skorna jag sökte hittade jag inte idag och A blev utan kallingar. Gjorde ändå ett sko-fynd, på ICA Maxi av alla ställen, dom sålde ut alla skor för halva priset så jag köpte dessa sandaler för 98 :- 



Fick den här söta trädgårdsprydnaden också av mammsen, den påminner om vår gamla katt-dam =)


1 Carina:

skriven

Vill ha, verkligen ursöta skor så nu får det bli en tur till MAXI :-)

2 Trolda:

skriven

Skorna ser riktigt fina ut - och det gör även katten under den FINA balkonglådan också ;-)



Trolda - kramar =D

3 benita:

skriven

Ja :) Jag blev helglad. Allt väl med dig?

4 Pernilla:

skriven

Ica Maxi är ett bra fyndställe. Där har jag också gjort mina bra fyndisar-

/P

5 Inger Maryissa:

skriven

Tack för grattiset hos mig.

Vilka fina skor du hittade på Ica Maxi och vilket bra pris.

Sådana vill jag också ha, måste kolla....

Ha en bra fortsatt kväll.

6 Lotta:

skriven

Jag gillade verkligen katten!!

7 Åsa.S:

skriven

Kul att fynda skor oväntat!

8 Ann:

skriven

God morgon!

Köpte med skor på MAxi..på midsommar.Halva priset gillar vi:)

9 Vaniljis:

skriven

Snygga! Söt katt! Ha en bra tisdag! Kram

10 Gunnarlena:

skriven

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

Kommentera här: