Dagens middag

Idag blev det lasagne till middag, det är verkligen jättegott!!
Vad har ni ätit idag?





1 vivan:

skriven

Fläskkotlätt,färsk potatis..bearnessås..grönsaker..blev det...sedan har jag vättat 2 tvättar ...1 är torrr....och jag skall snart hämta in den andra...sen blir det järnet....kramiz

2 Ann:

skriven

Här blev det korvstroganoff och fullkornsmakaroner med en smaskig sallad och lite fetaost :))

3 Ulla:

skriven

Dagens middag bestod av,,,,grillad fläskkotlett, pommes och salsasås,,,,gött.



kram kram

4 Pia:

skriven

jag har blivit bjuden på middag av mor idag, hon bjöd på färskpotatis ugnstekt falukorv och stuvad vitkål, jordgubbar till efterrätt mycket gott :)

5 Glittrigt med Gliittertankar:

skriven

Lasagne är super! =)

Idag blev det wokat för min del =) Det är också Najs.

6 Caroline:

skriven

Det där ser jättegott ut!

Jag åt fläskkotletter till middag och ikväll lutar det åt att det blir varma smörgåsar. Ha en mysig kväll!

7 petrich - me gossip and fashion:

skriven

kebab nuggets och pommes ! :D

8 Evelina:

skriven

Oj mums! Lasagne är sååå gott!:) Själv åt jag snålsoppa...



Ha en underbar kväll!:)

9 evans:

skriven

Vad gott det ser ut! Här blev det fisksoppa idag. Jag tyckte det var gott, men barnen knorrade...

10 Carina:

skriven

Idag käkade vi pasta med ost/skinksås,

riktigt mumsigt om jag får säga det själv :-)

11 sweetmama:

skriven

Det som är så gott. Men jag ger mig sällan tid att göra det. Fast det är smidigt om man bara har köttfärsen klar.

Här hemma blev det fiskgryta till middag.

12 Ann-sofie:

skriven

Det ser smarrigt...

Vi åt hamburgare och bröd med div tillbehör.

Snabbt och smidigt när jag sovit idag.

Ha de!

Kram

13 synne:

skriven

Det blev korv med mos.....

Din lasagne såg smaskigare ut än det....

Nu blev jag hungrig.

Kramen.

14 Tina:

skriven

Gott..här idag onsdag så blir dt köttkorv med kokt potatis senap och en tomatsallad (hackad lök med tomater) i all enkelhet jag gillar husmanskost!!



Kommentera här: