Dagen som gått

Efter frukosten började jag måla mina pallkragar som jag ska sätta sallad och morötter i sen. När jag höll på med det så kom en granne över och han hade sin lilla flicka på 2,5 år med sig och när grannen skulle åka hem ville lilla fröken stanna hos oss så jag fick fint sällskap i några timmar =)
När hon åkt hem for jag och A över till en annan granne och jagade kor i några timmar, han hade kalvar som var omärkta och det är INTE lätt att få tag på dom om dom bestämt sig för att inte vilja fångas...
Men till slut hade alla fått gula "örhängen" och då  var vi så hungriga så det blev en snabb dusch och sen iväg på pizzerian...tog även och stannade till på kiosken för en mjukglass innan det bar iväg hem igen.
Nu ska jag ta en blogg-runda innan det är dags att ta in hästarna.
Vad har ni gjort idag?

1 Pernilla:

skriven

Oj va du har fått jobba idag. Själv har jag bara tagit det lugnt.

/P

2 Nina:

skriven

Har du fått något regn än?

3 christel:

skriven

Men..tar du in hästarna? Ni har det väl varmt nu om nätterna?

4 Camilla:

skriven

Ja fy, det gör ont. Ryggen är liksom bara ett veck när jag rör den och känns förliten..

Men skyll mig själv..

Idag har jag storhandlat, planterat örtkryddor och allt sånt som man gör för att undvika solen..

5 Cajsa:

skriven

Hahahaa, låter roligt att jaga kor. Kanske inte är så kul i verkligheten.

Kommentera här: