Cellprov



I dag ska jag på cellprov, inte så kul men nödvändigt.
Går ni och tar cellprov regelbundet?
1 Nettan:

skriven

Jag gjorde det tidigare, men hoppade i år.

slarvigt jag vet.

För ca 2 år sen såg dom någon avvikelse och jag fick gå igenom en lasergrej, det var ingen höjdare och jag gör inte om det en gång till.



Kramiz

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Jajamensan, så fort jag får en kallelse.

3 Nina:

skriven

Japp. Bättre att hitta eventuella fel i tid och botad...

4 tinaz:

skriven

Jajemen.. har erfarenhet av cellförändring ...så nödvändigt är det.

//T

5 Plogflickan:

skriven

Jag går också alltid på alla olika provtagningar!

Är ju näst intill hypokondriker... ler

6 Fia:

skriven

Nej, jag har en förmåga att skjuta upp såna besök. Jag fick en tid för över ett halvår sedan, som jag var tvungen att avboka, och jag har fortfarande inte beställt ny tid...

7 My:

skriven

Ja absolut! Var ganska nyss, och fått svar med puh

8 Ulla:

skriven

Jag är lite dålig på det...jag vet...det är viktigt! Jag ska skärpa mig. Jag lovar

9 Toffs:

skriven

Cellprov är smart. man behöver ju bara gå vart tredje år, och mer sällan om man har fast partner och inte slarvar...så ja, jag går givetvis och kollar, men eftersom jag har sambo som inte varit och slarvat så behöver jag inte gå nästa gång om jag inte vill...har de sagt...

10 synne:

skriven

Absolut. En gång om året.

Det är fort gjort, gör inte ont och det är framför allt en säkerhet.

Kommentera här: