Buzzador



I går kom ett nytt paket från Buzzador.
Den här gången är det en elektrisk tandborste som jag ska testa och "buzza" för.
1 Ann:

skriven

Visst är det så!

vad kul med en tandborste:))

2 Rebecca:

skriven

Jobbar på ett erotikföretag =) i Trollhättan.

3 Henrik Lindmark:

skriven

hoppas du får en bra dag :)

4 Lotta:

skriven

Jag har bara fått konstiga erbjudanden det sista. Någon reklamgrej och något sorts betalkort som man ska ha när man reser...

Väntar på något kul, men det plingar inte till i inboxen.. :-(

5 Kattis:

skriven

Åh, Buzzador...kunde inte anmäla mig där...tog stopp på sista grejen. Hmmmm.

Det är du, Lillanslilla och Annica, vad jag vet, som är från Sundsvall.

Kram

6 A:

skriven

God morgon...

Jag kokade inte nudlarna full tid.... Fast ännu godare blir det om man köper speciella steknudlar. Hittade det på konsum och de var jättegoda. Fast hiskeligt dyra.

Hoppas du får en bra dag....

7 Ellen:

skriven

va skoj,,, såna roliga saker får aldrig jag, men så har jag ju inte varit med så länge heller...



Kanske beror på det !

8 linda:

skriven

vEM VET VEM VET..L

Nu förtiden ska man ju inte ha något privatliv alls...utan leva för jobbet..L

9 Ann:

skriven

Japp:))

10 Nettan:

skriven

Jag har inte fått såna där roliga saker än.

Fick hem några juicer som jag tog med ner till hundklubben och provsmakade med en massa folk, men sist var det bara ett betalkort - inge kul.

Hoppas tandborsten är bra !



kram

11 Åsa.S:

skriven

Jaja... en annan får ju tamponger! =)

12 synne:

skriven

Kul att buzza. Maken fick en rakmaskin igår...

En Philips nivea for men.

Han blev så len så hehe...

Kommentera här: