Bra början på dagen



Nu har jag varit på min morgonpromenad =)
35 minuter pw med stavar.
Jag kan säga att jag är mer än nöjd med min början på dagen.
Kanske ska göra detta till en vana?
Någon som hört mig säga dom orden förr.....?
A sover fortfarande...som vanligt är han morgontrött...jag är hungrig!!
Visst kan jag äta frukost själv, men våra gemensamma frukostar på altanen är så mysiga så magen får kurra en stund till. Den som väntar på något gott...!
1 Gabbi:

skriven

Javisst e de så!!

Har jobbat hela helgen!!

Ha en fin dag

Kramen

2 Ulla:

skriven

Godmorgon! Visst är det härligt när dagarna börjar bra. Min har oxå börjat bra för det jag håller på att baka ser ut att bli lyckade. Ha en skön fortsatt bra dag!

3 Kattis:

skriven

Godmorgon!

JA, det var en himla bra idé. Fast det känns som om vi alltid ger presentkort till ungarna. Men det är ju det dom vill ha.

Kram

Du har varit väldigt duktig på morgonen!

4 REBECCA:

skriven

God morgon (:

5 Vaniljis:

skriven

God morgon! Ska jobba idag! Klart du ska vänta så ni äter ihop.. Ha en fin söndag. Kram

6 Vaniljis:

skriven

7 Mia:

skriven

Vad du är flitig, Ejmis! Här sitter jag fortfarande och gnuggar sömnen ur ögonen... :/

8 Carina:

skriven

Morgonpigg är jag inte men....den där morgon promenaden skulle jag alldeles behöva också.

Var väl sjutton om man inte ska göra det nu när man har semester och inte ska i väg på morgonen.

Lova ska jag inte men tanken finns där ;)

Kommentera här: