Blogg-hysteri

I går hade jag en helt hysterisk blogg-dag. Tankar och idéer om vad jag ville blogga om for som blixtar genom huvudet hela dagen och jag var verkligen tvungen att hejda mig själv. Dagen före var det total blogg-torka och sen var det som en explosion av ideéer...konstigt hur det kan bli men roligt var det =)

Idag ska jag jobba igen..nedräkningen förtsätter...semestern närmar sig...inget vidare väder idag men det gör inget, vi behöver fortfarande massor med regn.



Efter jobbet ska jag göra två stycken Mystery Shopping uppdrag igen, ni får se mina fynd senare.
Ska även lämna in min mobiltelefon och hämta ett paket, måste nog handla lite livsmedel också.
När jag kommer hem sen så ska jag försöka göra klart mina trädgårds-projekt...om det inte spöregnar så klart.
Vad ska ni göra idag?
Är det väder för ute-aktiviteter eller blir det en inne-dag?

Innan ni går vidare på er blogg-promenad så får ni gärna rösta här nedanför ;)

BloggRegistret.se

Önskar er en härlig onsdag, KRAM!


1 kats:

skriven

Men vilken snygg klänning !!! mkt snygg...

Smyckerna blir nog jätte fina till.

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Snart kommer regnet hit!



Idag är det jobb som gäller, som alltid på vardagar. ;)



Ha en skön shoppingdag!



Kram

3 Nina:

skriven

hm... och jag ska söderut idag och blir kvar där till sent på torsdagskvällen.



Gomorron!

4 linda:

skriven

Blåser gör det också..

regnet hänger i luften...

men trots det så ska jag jobba utomhus..L

HOPPAS VI SLIPPER SPÖREGNET BARA..*'

5 jayne:

skriven

Hej

Jag har tagit semester idag...ville vara ledig när barnen kommer hem från skolavslutningen...fira lite. Men vi komme rnog inte att sitta ute,,, ska bli regn.

Sen ikväll ska jag hem till grannen, barnens kompisars föräldrar...för att grilla lite. snart helg igen...skööönt

6 Pia:

skriven

bra att bloggtorkan gick över så snabbt, jag fattar bara inte hur du hinner med allt du gör :)

7 Ann:

skriven

Enligt smhi blir det 8 grader och regn hela dagen så solen lär vi iinte se! Tråkigt!

8 Lena:

skriven

Här regnar det...ganska ordentligt, i går regnade det också. Nu vill jag ha tillbaks solen så att jag kan börja köra ensilage, tänk att man aldrig blir nöjd ;)

9 Åsa.S:

skriven

Hel-tokigt hur det kan "explodera"! Det var ju samma för mig... hihihi

Ha en fin dag!

10 Nettan:

skriven

Här småregnar det lite och är tråkväder.

Tur att det inte kom när vi stod på skolgården på Nathis skolavslutning.

Jag är barnvakt idag då Michis är och hjälper sin kompis mamma på hennes café.



Kramizar

11 Maria:

skriven

Svar: Jaha okej, haha, jag förstod inte att ni hade bondgård först :)

12 Helen:

skriven

Trevligt när ideerna ploppar fram, själv ligger jag inne med den där torkan!

Ja här nere regnar det också men som du säger, det är välkommet.

Ha en bra dag

13 My:

skriven

Låter som en spikad dag! Och hos mig är det nog inneaktiviteter då det blåser och är gråmulet.

14 jen:

skriven

Ja visste behöver vi lite regn. Gräsmattorna ser inte alls roliga ut.

Ha de gott.

15 Tina:

skriven

Klänningen var ju jätte söt..snygga färger..den blir nog snygg på.:)

//T

16 sweetmama:

skriven

Hmmm....det där låter lite som jag. Ena dagen blogghysteri nästa bloggtorka.



Hoppas din shopping gick bra.

Kram

Kommentera här: