Big butt



I dag blir det en sådan där riktig sitt-dag på jobbet igen...möte på förmiddagen och föreläsning på eftermiddagen.
Min bak är snart bred som en lagårdsport av allt sittande!!!
Ha en bra dag!
Kram!
1 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hahaha...du bred, tror jag inte!!

Snygga skor, gillade nr 2!!!

Ha bästa dagen

2 Cajsa:

skriven

Åh, vad jobbigt med en hel dag med sittande. Hoppas det blir många pauser för dig.



Nu ska jag börja fota och fixa med hemsidan så någon gång i sommar kommer den att bli klar, förhoppningsvis. =)

3 Lillaviola:

skriven

Tänk framåt...Inför ålderdomen kan baken betyda allt.

Du har något stadigt att falla tillbaka på;-)

Eller så spar du fötterna idag...

Sol på dig/från mig

4 DumPer:

skriven

Gör som jag ....lägg fötterna på skrivbordet.Luta dig tillbaka och kolla in semesterlistan som jag tejpat fast i taket

5 Maria:

skriven

Fy för att sitta så där, jag har svårt för det. Brukar bli "lite" trött på ögat.

Hoppas det går bra för dig att sitta.

Tjing

6 Anna´h:

skriven

En bred bak e´bra att ha när man åker skridskor & ramlar tex = )) !



Hoppas dagen går fort !



Kram på dej

7 Pia:

skriven

ok med stor rumpa om den är så snygg som bilden :) damen har nog tränat en del

8 Camilla:

skriven

Ha ha ha... och jag som sitter jämt på jobbet. Stackars min rumpa! =)

Kram!

9 Nettan:

skriven

Min bak är bred utan att behöva sitta så mycket.

Ha, ha !

Ha en bra dag på jobbet !



kram

10 jen:

skriven

Hihi så stor är den nog inte.

Ha en fin kväll.

11 jayne:

skriven

ha ha ha ha...du är rolig du!!! Bred och platt då eller???

12 matte:

skriven

Gäller att ha bra stoppning om man ska sitta mycket ;D

13 Anna:

skriven

Ja men då sitter du ju skönt var helst du slår dig ner.. :D Fonten är skickad.. Kram på dig// Anna

14 synne:

skriven

Ja, men vi sitter stadigt!

Kram Synne ;D

Kommentera här: