Årets hamburger-grillning



Den här tiden varje år så är det hamburger-grillning på jobbet.
Arbetsgivaren bjuder all personal på lunch och det grillas för fullt på gården under några timmar.
Det är en uppskattad tradition som ni säkert förstår.
Har ni några liknande traditioner på era jobb?
Nu är det dags för mig att åka till jobbet.
Ha en bra dag!

BloggRegistret.se
1 A:

skriven

God morgon....

Det låter både mysigt och gott =)

Vi har ingen tradition alls på jobb...

Ha en fin dag vännen....

Kramen

2 Ann:

skriven

God morgon:))

3 Madeleine:

skriven

God morgon. Har inga såna traditioner på vårat jobb. Ha en bra dag. Kram Madde

4 jayne:

skriven

Förr hade vi alltid sommarfest...picnic...lekar och lite så. Men den har försvunnit... kom jag på nu...

Vi brukade också ha lite myisgt sista pers konferens... men det har också försvunnit...MÅSTE jag ta upp med chefen...

Hoppas ni få mysigt på er grillfest!

5 Nettan:

skriven

Va kul att höra att det finns ett företag som har kvar en tradition.

Jag tycker jag hör företag hela tiden som drar ner på mer och mer och självklart så dras det ner på positiva saker för personalen.



Ha en jättebra grillkväll på jobbet.



Kramiz

6 carina:

skriven

7 carina:

skriven

Nej, inget som är för personalen men vi har skapat lite traditioner i verksamheten, som att äta surströmming med våra gäster.

Jo, personalgruppen har varit i väg två år till

Torön i Järvsö.

Det är ett kanon ställe på sommaren och på tisdagar så är det allsång där.

8 MissyElliot:

skriven

Låter mysigt. Det är kul när man gör något sådär lite extra på jobbet.

:-)

9 tinaz:

skriven

Nja..inget att vi personalen bjuds utan till jul kanske..det är de boende som det ordnas det mesta till. Vi brukar göra något internt istället äta suring o kring jul att vi träffas o äter julgröt..här är det alltid minus i budgeten så det skall mycket till om vi skulle bjudas på hamburgergrillning ..men ett mycket bra koncept måste jag säga skall framföra det vidare ;)

//T

10 Åsa.S:

skriven

Vad trevligt! Kul när chefen bjuder till lite... Det gör inte våran...

Ha en fin dag! =)

11 Pialotta:

skriven

Nej, jag jobbar inte.. är "Lyxhustru" på heltid:-)

MEN hamburgare, hemmafixade hade vi för någon dag sedan:-)

Ha de så fint med sommarvinden i ditt hår..

12 kicki:

skriven

På mitt förra jobb inom vården, där hade vi varje midsommar gott med de gamla ute i trädgården, vi hade gjort ett sinnenas trädgård där vi ofta satt, vi grillade, åt jordgubbstårta och mös, då hade de gamla det gott...kramen på dej, nu sticker jag till loppis och jobbar...

13 Ann:

skriven

Det orkar jag alltid!;)) Nu var det iofs ett måste då presenter och glasögon skulle hämtas:)) Cubus bara följde med liksom! Verkar inte funka att publicera inlägg...dumt!

14 Mia:

skriven

Man kan ju alltid hoppas att det finns såna traditioner på mitt nya jobb, det vore inte så dumt! L

15 ann:

skriven

Men nu funkar dom ! Men funkar inte att kommentera på de två senaste inläggen du gjort:/

16 synne:

skriven

Nej det kan jag inte säga. Lite svårt när alla jobbar hemma hehe....

Men iden var ju himmla kul. Tror jag ska föreslå den ialla fall.

Kramen vännen.

Kommentera här: