Anonym eller inte?

Ibland är jag sugen på att inte vara så anonym i min blogg...ibland vill jag verkligen vara HELT anonym...ibland funderar jag på en blogg till där jag kan lägga ut privata bilder och vara helt öppen om vem jag är...I-lands-problem, jag vet...

1 Freddeland:

skriven

bli gärna mer öppen :)

2 Nina:

skriven

Jag är bara halvanonym... jag skriver inte allt om mig och mitt liv, men visar bilder på mig. Många hittar mig även irl, antingen via bloggen eller min hemsida.



Hade en helt anonym blogg... men även den är ickeanonym nu... avslöjad.

3 Åsa.S:

skriven

Jag är väldigt nöjd så som jag har det... både och!

4 Pia:

skriven

Sätter man ut bilder på internet blir man ju aldrig anonym....

5 A:

skriven

Jag känner som du =)

Men jag har ju min andra blogg ändå....

Fast nu börjar folk i min närhet lista ut vem jag är=O Så snart kanske man lika gärna kan öppna upp....

6 Carina:

skriven

Inte lätt det där... :/

Jag trodde i min enfald att jag skulle vara ganska anonym i min blogg, men jag halkade allt dit fort nog jag....svårt att inte bjuda på sig själv när man hittar sköna bloggisar ;)

7 synne:

skriven

Förstår dina tankar.

Men man kan ju ha två bloggar.

Har ju lagt ut bilder på mig själv, och vill någon jäklas så gör dom nog det utan att det spelar någon roll om man är anonym eller öppen.

Sådana människor ger jag inte mycket för.

Nej Ejmis, fortsätt som du gör nu.

Du är en go människa.

Kramen Synne.

8 Tina:

skriven

Jo jag förstår hur du menar, jag känner att bilder kan säga mer än ord ibland..men jag är då halvrädd att lägga ut bilder på mina barn o mig själv o det finns en massa galningar som kan göra en olycklig.

9 Akselrebekka:

skriven

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

Kommentera här: