1 Vaniljis:

skriven

Fest, fest, fest. Ha en underbar helg, vännen! :)

Kraaaaaam

2 Ulla:

skriven

Vi firar att det var 26 år sen vi träffades. Kram

3 A:

skriven

God morgon...

Jag firar med att jobba =)

Hoppas du får en fin dag...

Kram

4 Emelie:

skriven

Hmm... jag firar med att jag äntligen har kommit till halmstad och här ska jag stanna i hela 10 veckor =)

Kram

5 Margaretha:

skriven

Det blir långbord med alla grannarna i kväll....Brukar alltid vara trevligt..

Ha det gott i solen

Margaretha

6 Nina:

skriven

Jag ska fundera på ett erbjudande jag fått, slöjda lite, sola, besöka min mor... sen har nog dagen gått.



Ha en skön nationaldag!

7 Cajsa:

skriven

Jag firar inte Nationaldagen, firar Sverige på Midsommar istället. =)



Ha en fin dag, hoppas du hittar skugga.

8 Camilla:

skriven

Smörja in mig i After Sunlotion och lägga mig under sängen med en bok...

Hade jag velat göra.

Men här ska tvättas och fira sonens examen igår, med mormor med tillbehör.

Puh.

Får man gå om kring i spagettilinne och trosor på sin sons examensfirning??

9 Bim H-D:

skriven

Hm, firande? I sin ensamhet...

Ja, jag åkte ner och svettades i ett pass på 75min, eller mer ;)

MEN, sedan blev jag överbjuden till grannarna på kaffe och nybakad blåbärpaj - laktosfri! - och vaniljglass - Oatly... de käkar det också, men för MIN skull!!! Ibland är grannar mer än ok ;)

Må så grankott... ngn som dock fått lite samvaro med folk idag... inte bara säregna djur ;)

(hm... borde man hänga tvätten som blev klar medan man var hos grannarna, månne?)

10 synne:

skriven

Med fika på stan. så hem och bara slappa.

Kramen igen :D

Kommentera här: