Vilken fest!



Köpte ju några olika cider idag som jag tänkte mysa till mig med i tv-soffan nu i kväll.
Vad tror ni händer??
Efter en cider så slocknar jag i soffan och sover i två timmar!!
Men god var den i alla fall...
;)
1 Helena:

skriven

lika bra sömnpiller som min bok då :)

2 Jenny:

skriven

Hmmm...blev så nyfiken på vad det är i den där "Baja Päron"....såg smarrig ut redan på flaskan!

Men vilket jäkla namn va?

Haha! Hoppas du sov gott....jag snarkade visst högljutt enligt sambon hela eftermiddagen här!

Måste va nåt med luften, va???

Kram, Jenny

3 Ann:

skriven

God morgon! Ahahahha ja är det inte typiskt:))

4 synne:

skriven

Är det där en cider?

Måste prövas....

Fast är det sovmedicin i så vete sjutton....

Ha en glittrande tisdag.

Kram vännen.

5 Nina:

skriven

Hehe... det är därför jag dricker alkoholfritt. Behöver bara lukta på korken så somnar jag.

6 Ellen:

skriven

åhhh, sån cider e så gott,,,, jag brukar köpa cider på systemet, tycker bättre om det än om öl...

7 Inger Maryissa:

skriven

Jo, cider är väldigt gott men kan ha sina "biverkningar" ;-)



8 I D A:

skriven

haha man somnar rätt skönt efter lagom mycket alkohol :D

9 carina:

skriven

Den som spar hon har ;)

Ta resten när du har sällskap så slipper du sloCkna från det roliga ;)

Kommentera här: