Vatten!!

Åhhhh så gott det var med surströmming igår!!!
Och trevligt hade vi också.
=)
När vi kom hem stupade vi i säng, mätta och belåtna.
I morse vaknade jag tidigt igen, var SÅÅÅÅÅ törstig...så är det när man ätit surströmming, törsten blir enorm!


1 Ann:

skriven

God morgon!

Vi hade en jätetrevlig LUGN kväll...skönt!;))

2 Nilla:

skriven

God morgon

Hoppas att du har en bra dag i dag och du får väl fylla på vätskebalansen i kroppen...några liter vatten

3 A:

skriven

God morgon...

Antagligen kommer lusten att blogga igen =)

Du har ju följt mig ett tag och jag får ju sådana känslor lite då och då ;)

Ha en fin dag....

Kram

4 Cajsa:

skriven

Har aldrig smakat surströmming tror jag, blev avskräckt när jag var liten och föräldrarna hade surströmmingsfest. Stanken, den stanken! =)



Ha en bra dag!

5 Nettan:

skriven

Förstår det.

Ha en jättebra dag !



kram

6 matte:

skriven

Norrlänning är jag, men trots det.. surströmming - det går bara inte! Det är inte lukten som är problemet utan den eländiga fisken som inte vill stanna i magen utan åker upp och ner i halsen.. nej fy!

7 Madeleine:

skriven

God morgon! Surströmmingen är ingen favorit till mej. Ni verka ha haft en trevlig kväll. Ha en underbar dag idag iaf. Kram Madde

8 Ellen:

skriven

kan tänka mig det och såi denna värmen dessutom !

9 Lotta:

skriven

Hade ambitionen att smaka en gång för många år sedan. Men som så många andra så svek modet när jag fick känna lukten... ;-)

10 synne:

skriven

Tänk om jag hade fått varit med er.....

Det är så gott.....

11 Gjermundella:

skriven

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

Kommentera här: