Vart ska matte sova?

Så här ser det ut i min säng nästan varje kväll när jag ska lägga mig...det är tur att jag kan sova hur som helst och att jag inte rör mig så mycket på nätterna...har ju inte hjärta att knuffa ner dom små raringarna heller...

1 linda:

skriven

Vad mysigt att krypa ner i en sån säng!Är det "bonnakatter" eller "långhåriga"?





Sådana saker är kuliga att handla...och blir hur fina som helst i trädgården!



Ja, idag...

vill till Ikea..men får se om jag kan muta mannen till att följa med!..L



2 Annica:

skriven

Ja åtevinningstanken är aldrig fel! Inte att träffa trevliga människor heller. Så man kanske skulle ge sig ut på lite loppisar... Kruxet är den klåfingrade fyraåringen imitt liv... ;-) Man kanske kommer hem med helt andra saker än man tänkt sig.. Hi hi hi!

3 linda:

skriven

Gulliga är dom iallafall!

Själv har jag ett monster till hund!

boxer/labrador.

50 kg muskler, så inte alltid så lätt att ut och gå med..*L'

Fast han får inte ligga i sängen...men han vill gärna!

4 Annica:

skriven

Hi hi!

Men det kanske är det som sätter lite späning i tillvaron! Nu ska jag se om kroppen vill släpa upp sig för att göra frukost...

KRAM!

5 Lotta:

skriven

Kasper ligger inte i vår säng, tack o lov med tanke på alla fästingar jag plockar på honom.

Men han har iof eget rum med säng, soffa och två fåtöljer.....

6 Tove Hansen:

skriven

Aw, vad mysigt det ser ut! Så där gör mina katter också :-) Känner mig alltid så elak när jag flyttar på dom..

7 Inger Maryissa:

skriven

Ja, blev så full i skratt när jag såg bilden och det du skrev,

eftersom det fick mig att minnas min kisse och det var likadant med henne att hon låg redan i min säng när jag skulle lägga mig.

Och för att kunna lägga mig ordentligt i sängen under täcket så var hon tvungen att flytta sig, och snacka om en sur och stött kisse då ;-)

Men jag tror hon bara spelade :-D, det var liksom en kvällsceremoni ;-)

För sedan kom hon och klättrade upp på mig som vanligt för att sova vid mitt hjärta.

Fast jag ligger inte alltid så still när jag sover, så det hände att jag vaknade med en fräsande kisse, som om hon ville säga: - ligg still matte!!

Hon tyckte det var så jobbigt att bli störd och klättra upp på mig igen,

Ja, dessa kissar, de är då för underbara.

Oj, det blev en lång kommentar....men jag kunde ju inte låta bli ;-)

8 Frida:

skriven

Haha, gud så söta! Jag älskar katter, men är jätteallergisk :(

9 GM:

skriven

Vilka söta katter =)

10 Kattis:

skriven

Döttrarna har intagit grannens studsmatta för att sola och läsa på, då kommer ena katten och lägger sig mellan dom och bara myser. Såååå söta alla tre, hihi.

JAg kan inte börja på din fotlänk idag då mellan....hmm, har jag ju redan sagt.

Kolla på Jaynes, du kanske vill ha en likadant...har jag också redan sagt, men nu är det i trätt version.

11 Ellen:

skriven

Åhhh, e det dina tre småttingar ! Så söta dom är... verkligen underbara !

12 carina:

skriven

Finns det hjärterum finns det stjärterum :)

13 Mimi:

skriven

Hahahaha ser riktigt mysigt ut ju.

Kommentera här: