Värmen fortsätter



Det varma...nej HETA...vädret fortsätter.
Jag tycker faktiskt att det är för varmt nu, det går ju inte att göra någonting utan man får bara sitta och flämta.
I dag ska jag på bröllop igen...ser inte fram emot att klä mig i "finkläderna".
Vad ska ni göra idag?

1 Ann:

skriven

Tack snälla! Så du ska med på bröllop idag?

2 Ann:

skriven

Kommer tyvärrr inte vara jag som sköter kameran då vi inte kan hitta batteriladdaren...ja jag vet skandal!Den är borta.Men vi har en fotograf med oss som ska ta ALLA bilderna även dom på brudparet...så bilder blir det och hon lägger upp album så jag kan ta bilder därifrån:))

3 Jenny:

skriven

Ska försöka hitta en sval plats i huset att städa på....Hmmm...

Kram, Jenny

4 Nina:

skriven

Jag ska nog göra minsta möjliga till solen blir mildare.

5 synne:

skriven

Bara slappa. Kanske fara iväg och fota lite. Får se. Det är allt för varmt för att företa sig nått över huvudtaget.

Kos dig på bröllopet idag du.

Kram Synne.

6 Kasparzara:

skriven

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

Kommentera här: