Varma mackor



Eftersom A är ute "på turné" så blir det lite si och så med matlagningen idag.
Nu ska jag gå och göra några varma mackor.
Lagar ni alltid "riktig" mat när ni är ensamma hemma?
1 Ann:

skriven

Lagar nästan aldrig riktig mat om jag är ensam!

2 Lisa [ LisasLounge ]:

skriven

Jag äter alltid något snabbt när jag är ensam :) Varmamackor är gott det!

3 Elisabeth:

skriven

Vad skulle du helst vilja heta, Jessica eller Isabelle?

4 Helena:

skriven

Nej väldigt sällan. Tar det jag är sugen på. Varma mackor är väl helt OK.

5 My:

skriven

Nej sällan om inga barn är hemma. Bara fre lör typ, helgkvällar, då det är extra mys!

6 Mia:

skriven

Nänänä....har jag fil och müsli hemma så är jag glad! ;-)

Det räcker att laga mat åt andra!!

7 Nettan:

skriven

Ja, här har det blivit lite si och så med middagarna då vi ätit så sen lunch.



Ikväll fick Nathis och hennes kompisar toast till middag då vi andra inte var hungriga. Ha, ha !



kram och ha en trevlig kväll

8 Tina:

skriven

O..nej inte alltid jag bukar äta mat som de andra inte tycker om här hemma..typ blodkorv med lingonsylt älskar jag medans de andra fullkomligen kräks av blotta tanken att prova....konstigt ;) annars blir det toast mackor o dyl.

9 Åsa.S:

skriven

Nä, eftersom inte ungarna är hemma nu blir det mycket "slarv"... Skönt!

10 Emelie:

skriven

har varit själv hela helgen och det blev hämtmat två gånger... inte bra. men orkade bara inte laga mat.

11 synne:

skriven

Näe, det blir liksom inte av. Inget kul att laga mat till sig själv. Blir en varm macka oftast.

12 Kattis:

skriven

Lagar bara sån mat som dom andra inte äter när jag är själv....... vilket ALDRIG händer.

Så lever får jag aldrig äta....

Kommentera här: