Vänskap



Jag träffade ju några av mina gamla klasskompisar idag.
En av tjejerna har jag inte träffat på 18-20 år.
Visst är det en fantastisk känsla när man träffas efter så lång tid och samtalet bara flyter på som om det var förra veckan vi sågs senast?
En sån här träff med vänner ger verkligen energi!
=)
1 Camilla:

skriven

Ja det ska jag göra!

Du har några veckor kvar också va? Hoppas du har det skönt!

:-)

2 Camilla:

skriven

Ja det ska jag göra!

Du har några veckor kvar också va? Hoppas du har det skönt!

:-)

3 Nettan:

skriven

Va roligt !

Jag har fått kontakt med några jag gick ut grundskolan med via nätet. Det är också kul !



Hoppas att ni fortsätter att träffas och hörs av.



kram

4 synne:

skriven

En härlig träff med andra ord. Kul att man har så mycket att tala med varandra om efter så lång tid.

Kramen Synne.

5 Tina:

skriven

Gomorron själv!!...jag tror jag bakar mina toscamuffioserna istället..har nog inte orken idag...men som sagt inte helt omöjligt.

Ha det gott idag!

6 Kattis:

skriven

Godmorgon!

VAd skönt det låter.

Fast jag slappar ju varje kväll känns det som.

Ha en skön, lugn och slapp dag!

Kram

7 A:

skriven

Morning...

Ja, du skrev kommentaren preis när jag steg upp =)

Ha en fin dag....

8 Ann:

skriven

God morgon!

Kan inte lämna kommentar på dina två översta inlägg...

Dumma blogg.se

Kommentera här: