Vad gör man?



35 grader ute och 29 inne!!
Hur sjutton bär man sig åt för att vara/känna sig fräsch på bröllopet?
Så fort jag kliver ur duschen kommer jag att vara svettig igen!!
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Puh, va hett...

2 Inger Maryissa:

skriven

Här är det 30 grader både ute och inne, så det jämnar ut sig liksom :-D

Men åtminstone kvällarna är ljuvliga ute på min lilla balkong.

Kan tänka mig att det blir problem att känna sig fräsch på brölloppet, i fina kläder, make-up osv.



3 Nina:

skriven

Du får gå naken och ha någon som fläktar dig och skuggar dig hela tiden. Annars blir det att vara småsvettig.



Kyl handlederna om du kan, det är ett tips.

4 Ellen:

skriven

man ger upp,,,inget funkar i denna värmen, om inte bröllophet ska vara i ett fryshus !

5 Camilla:

skriven

Ja fy sjutton, idag har det inte varit någon kul dag! Hoppas att du kom fråsch som en nyponros i alla fall till bröllopet och att ni har haft en toppenhärlig dag! Jag har druckit nästan 4 liter vatten. Bra va? :-)

6 synne:

skriven

Har ingen aning hur man gör.

Man får helt enkelt ta det som det kommer.

Alla kämpar säkert i värmen.

Så slå dig bara lös och njut.

Kramen Synne.

Kommentera här: