Vad fasen!!!!

Grumpy old lady

Vad sur jag blir!!
Idag strular blogg.se, det är många inlägg som inte går att kommentera!!
1 Nilla:

skriven

Visst är det jobbigt ..när man vill ha nått enkelt till mat så har man idetorka ha ha ..Må så gott

2 Petra:

skriven

svar: Nä inte om man sköter om dom, men det kräver att man fixar till dom minst en gång i veckan å fyller på å fila å så.

Jag har oxå märkt att det inte går att kommentera, surt....

3 vivan:

skriven

Ja,det har varit knas på bloggen....not found!! ha ha...hm,,hoppas det är bättre idag....ha en skön dag...vackra vädret är på väg upp till er...kramiz

4 ONE SMALL DREAM:

skriven

Jag har oxå dom problemen, riktigt surt!

5 tess:

skriven

Ja gjorde mina första akrylnaglar i sndags å de verkar hålla bra... såg att du funderade över de i en annan blogg... lägger näsani blöt. Man får bara lära sig inte använda dom som verktyg... ;-) De fungerar bra tycker ja. Kolla gärna in på min blogg å se resultatet... //tess

6 Nina:

skriven

Vilken fin tant du hittat... trots att hon ser sur ut.



Blogg.se är dumt ibland. Fortfarande, men dock bättre.

7 tess:

skriven

Mina blir ju aldrig långa själv de går alltid av vid en viss längd å så har man olika långa nu för första gången har ja fina naglar så kul...

8 Camilla:

skriven

Ja verkligen..

Du har fått en tillbakanominering:-)

http://wildros.blogg.se/2008/july/nominerad.html

9 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det var strul igår kväll och idag på förmiddagen att kommentera, men nu går det tydligen igen....förhoppningsvis...

Trist om det blir en period med blogg-krångel igen...

Hoppas det finns info på Blogg,se snart.

10 Madeleine:

skriven

Hejsan! har märkt att det strular idag. Det sista inlägget har inte kommit ännu som jag har lagt ut, du är iallafall nomi´nerad i min blogg, när väl inläget kommer. Ha en undarbar dag i värmen, goa mackorna såg ut att vara. Kram Madde

11 synne:

skriven

Inte bara det. Men jag kommer inte ens på alla dina inlägg. 404 error not found får jag bara hela tiden.....

12 Rubenastrid:

skriven

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

Kommentera här: