Tyst vittne

Jag är , som ni som läser min blogg regelbundet säkert redan förstått, helt såld på brittiska kriminalserier/filmer.
I kväll kl 21.00 på TV4 är det säsongspremiär på "Tyst vittne", en serie som brukar vara riktigt bra.


 



Säsongsstart. Del 1 av 5. Fyra kroppar hittas i floden efter att en båt, som var fullastad med illegala invandrare, råkat ut för en olycka. Nikki, Leo och Harry inser att det handlar om människohandel som gått helt fel. När de söker efter överlevande och de ansvariga bakom brottet lär de sig mer om sina offer och deras tragiska historier.

1 Kattis:

skriven

JA, det är klart....men dom är ganska dåliga på att få det att funka. Dom har sina bitar men gör dom när det passar dom. Hmmm.

Så är det när maken har kontrollbehov. ;P

Ha det mys!

2 Ann:

skriven

Jepps!

3 Vaniljis:

skriven

Japp, skall ses! Ha en trevlig kväll. (Är det bättre med snuvan?)Kram

4 carina:

skriven

Vi har för dålig antenn här så det är 1:an och 2:an som gäller här....som gammla goda tiden ;)

5 Åsa.S:

skriven

Tack för tipset!

Tack även för nomineringen, jag blev jätteglad!

6 My:

skriven

Tack för tipset! Kanske ska se den istället för en film då...

7 Trolda:

skriven

Tack för tipset! Älskar också brittiska serier =D

Trolda - kram!

8 Mötley Annika:

skriven

ska kolla in den ha en bra kväll..

9 jayne:

skriven

Ja den verkar bra...ska se den jag med!!!

ha det gott

10 Ann-sofie:

skriven

Låter spännande.

kanske ska kika på den då.

Ha en bra kväll.

Kram

11 Anna:

skriven

Men vad bra... den ska jag se..sitter just o tycker det är bara trista program så kommer du med världens tips. Thank you.

12 matte:

skriven

Tack för tipset!

13 Tina:

skriven

Ok..kanske måste titta då så man blir fångad :)..

14 christel:

skriven

Har aldrig sett den med ger den en chans ikväll.

Allt bra med lillhästen?

15 synne:

skriven

Jag blir så avundsjuk på dig. JAG KAN INTE SE DESSA SERIER.....

Den digitala sändingen från Blåbärskullen i Sunne krånglar. Så sändningen blir bara skräp...

Får inte ens in TV4!

Hoppas det var ett bra avsnitt....

Synne :(

16 Tiniuslotte:

skriven

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Kommentera här: