Tyst vittne



Ni missar väl inte "Tyst vttne" på TV4 kl 21.00.
Den serien är riktigt bra!
Jag kommer att spela in kvällens avsnitt så att jag och A kan se det tillsammans när han kommer hem.
Det är perfekt att vi oftast gillar samma tv-program.

Har ni samma smak när det gäller tv-programmen hemma hos er?

Glöm inte att svara på den här frågan också.

Ja, jag är frågvis idag!!
;)

Uppdatering: A hinner hem tills det börjar så vi ser det direkt så nu försvinner jag ett tag.
1 Kattis:

skriven

Ja, svart och guld är supersnyggt ihop.

Ha det gott!

Kram

2 Anonym:

skriven

ha en trevlig kväll!

3 Ellen:

skriven

jepp,, ted och jag gillar i stort sett samma poggram,, vi är båda stora fan av Navy CIS och House md.. + att vi båda gillar simpsons och south park !

4 Ann:

skriven

Hahahaha! Ja det vore en syn va??

5 Lotta:

skriven

I den serien dör det tom mer folk än i Midsommer!! ;-)

6 nilla:

skriven

Hej du

Vi har samma smak i stort sett..fast skräckisarna får han titta själv på..

7 [ ≡ EMMA ≡ ] - - - DESIGNUTLOTTNING!:

skriven

Tävla om en ny design hos mig! :)



http://courageo.blogg.se/category/designutlottning.html

8 Florence:

skriven

hihi jag kollar med på det nu, jag trode verkligen att han var simons pappa :S

9 Helena:

skriven

Ja ungefär. Fast jag gillar inte fotboll! Eller annan sport. Ja lite friidrott ibland kanske. Och skidlopp.

Kommentera här: