Tisdagsbild på en onsdag

Precis på det stället där jag brukar ta min Tisdagsbild hade muisarna placerat sig så fint idag så nu fuskar jag lite ;)





Det är ju kul om det finns fotomodeller på bilderna också.
=)

1 Ellen:

skriven

kossor är så fina,,, älskar kossor,,,, och älskar mamma mu !

2 synne:

skriven

Fuskat eller inte, men hos mig finns det en utmärkelse att hämta om du vill ha hehe...

Kramen vännen.

synne.

3 Kim:

skriven

Härlig bild :)

4 N I C O L E:

skriven

svara på dagens fråga i min blogg :)

5 JONNA - bättre än blondinbella:

skriven

älskar kossor. dem är sommar!

6 carina:

skriven

Muusigt värre ;)

7 Sibel:

skriven

Ha en trevlig kväll :)

8 Petra:

skriven

Jo det är väl så. Får nog leta upp en när jag kommer hem, är lite sugen på att blanda gammalt å nytt nu!!!

9 Sofia:

skriven

Va fina sommarbilder! <3

10 JONNA - bättre än blondinbella:

skriven

sv; hihi :D

11 Wilhelmastri:

skriven

Excellent site.

Kommentera här: