Tantvarning?



Är det tantvarning när man börjat vakna vid 05-tiden av att man är kissnödig??
Känner mig pigg men jag ska krypa ner i sängen igen...vägrar sitta och vänta på morgontidningen också ;)
1 Vaniljis:

skriven

Ja, det är tantvarning! ;) Du får lägga örhängena i en liten söt ask. Har mina i en stor platt glasskål som är format som ett hjärta. Så man kan lägga ihop dom två och två så man snabbt kan hitta.

2 Kattis:

skriven

Godmorgon!

Japp, tyvärr nu är det dags förden tiden, hihihi.

Eller så dricker du mindre våtska på kvällen. ;P

Ha en bra dag!

3 Ann:

skriven

God mrogon! Hahaha vad jag känner ingen mej:))

4 Ulla:

skriven

Nej! Fast jag undrar om du inte är bloggberoende? L

5 carina:

skriven

Gå genast och lägg dig....själv var jag upp två gånger i natt, beror nog på lite anspänning att jag måste höra kl. ringa på morgonen :/

6 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Hahaha...tantvarning? Nope!! Bloggberoende kanske;)

Hahaha

Ha bästa dagen, vännen!

7 Lina:

skriven

tant varning eller gravidvarning :D (är själv i samma sits) hihi



Kul att du ville vara med och tävla! LYCKA TILL

8 Nilla:

skriven

God morgon..

Det hoppas jag inte får då skulle jag vara tant för längesen...

9 Mia:

skriven

Näää, inte tantvarning, kanske för många vatten-raster dagen innan???? ;-))

10 Camilla:

skriven

Ja lite. Men som tröst kan jag säga att det har jag gjort i många år redan:-)

11 A:

skriven

Morning "tanten" ;)

Hehehe... Nädå, inget tantigt där inte.

Om jag vaknar så tidigt kan jag inte lägga mig igen...

Ha det gott... Kram

12 Åsa.S:

skriven

Du är säkert bara gravid! ;)

13 synne:

skriven

Nej då, du har bara druckit för mycket innan du la dig hehe....

Händer samma sak här med hahahaha.....

Kram "tanten".

Synne :D

14 Oddmia:

skriven

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera här: