STOOOOR!!!



Det satt en STOOOOR spindel på vår morgontidning när jag tog den ur brevlådan i morse.
Jag är egentligen inte rädd för spindlar men jädrar vad rädd jag blev!!
1 Fredrik Frisören:

skriven

vet inte...bara ogillar dom! Är nog värsta hund människan leR

2 Madeleine:

skriven

Fy sjutton vilken hemsking, har spindelfobi, fick världens rysningar när jag såg bilden. Kram Madde

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Brr... spindlar är så äckliga!

4 Margaretha:

skriven

Oj då !!!!

Samma spindel som satt i mitt tak !!!!

Kram

Margaretha

5 Nilla:

skriven

o fy fan jag hatar spindlar

6 Nina:

skriven

Men fy! Jag tycker inte om dem när de är stora. Hur stor var den ungefär?

7 evans:

skriven

Satan! Jag hade dött. Knall och fall.



//evans, blundar hårt...

8 Mimi:

skriven

Ååååå fy tusan... Det var bland det största jag sett... ryser!

9 Tina:

skriven

Men gud så äckligt...jag "hurves" så inne bönna...

10 synne:

skriven

Den gillar jag INTE......

11 Inger Maryissa:

skriven

Jag kan tänka mig att du blev skraj när den stora spindeln satt på tidningen.

Den ser ur-läskig ut !

12 Gardellen:

skriven

Great site and interesting informations. THX!

13 anonym:

skriven

jag tycker det var en fin spindel =D

14 Camilla:

skriven

Det är en vanlig hus-spindel. Vi har några i källaren :-)Om du blir biten känns det som ett getingstick....

Kommentera här: