Sömnproblem



Nu är det bara ett par timmar kvar av nattpasset, natten har varit väldigt lugn.
Jag har suttit och tittat runt bland dom inlägg som skrivs i blogg-världen så här på natten och blir förvånad över vad många det är som är uppe för att dom inte kan sova.
Jag är en lycklig människa som aldrig varit sömnlös i hela mitt liv. Om jag lägger mig ner så kan jag sova var som helst och när som helst. Har förstått genom åren att det är ganska ovanligt.
Har ni ofta problem med sömnen?
1 A:

skriven

God morgon...

Jag är som du =) Kan somna överallt och har ytterst sällan sömnproblem. Någon enstaka gång kanske när man är sjuk eller så.....

2 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det verkar som om ganska många här i bloogg-världen har problem med sömnen.

Och jag är en av dem.

Jag brukar oftast vakna några gånger på natten, men brukar somna om relativt snabbt,

men vissa perioder är det svårare att sova, och det händer att jag inte sover alls.

Så det är så skönt att ha sin lilla dator och bloggen osv. och det är säkert så för många som har sömnproblem.

Just nu är jag i alla fall inne i en period när jag sover bättre, och hoppas det håller i sig ett bra tag.

Ha en fin fortsatt dag, och hoppas solen lyser lika fint hos dig som här.

Kommentera här: