Som en tonåring!!

A är som en tonåring med sina sovmornar!!
Jag är uppe flera timmar före honom nästan varje dag.
Min mage skriker efter frukost och A sover fortfarande...dags att göra något åt det nu.


1 Åsa.S:

skriven

Samma här... Kommer du över bjussar jag på frulle!

2 linda:

skriven

Hm..samma som här då!

Vi ska kanske ta tag i våra liv och se om vi får upp våra män?...L

3 Kattis:

skriven

Det fixar jag. Med längden.

OCh jag har fina mörkgröna pärlor så det fixar sig det med.

Först ska jag göra Annicas bara.

Ha det gott!

4 A:

skriven

Hahaha... Jag har det likadant =)

Fast jag tycker det är skönt.... Gillar att vara ensam på morgonen...

5 Anna:

skriven

Men vad det ser gott ut...förstår att du blir hungrig. Här är vi uppe tidigt både mannen o jag. Så nu måste jag springa ner o göra allt det där som du visar till frukost... mums visst är det gott med riktig frukost.

6 Kattis:

skriven

JAg väntar aldrig på att maken ska komma upp och äta samtidigt som jag.

Man vet aldrig när han gick och la sig.

eftersom han går skift så sover han lite knepigt dom dagarna han är ledig eller börjar sent.

7 jayne:

skriven

Oj..här går maken oftast upp först vid lediga dagar. han går o lägger sig tidigare...Jag sitter ofta uppe en bit in i nätterna...och kan inte somna ordentligt innan barnen går o lägger sig...Men kl 9.00 är jag oftast uppe.

Ha en bra dag..hoppas han kommer upp så småningom

8 JOSEFINE:

skriven

godmorgon! :)

9 anneli:

skriven

Samma sits här. Tycker själv jag sover ovanligt länge, men maken och tonåringarna tävlar tydligen....i morgon börjar jag jobba...det blir nog ingen lek att ställa om dygnet....blev det några fynd på loppisen?

10 Anonym:

skriven

vilken fin blogg du har :) jättesöt.

11 My:

skriven

Ja väck honom!!! :) Ha en skön söndag!

12 vivan:

skriven

Ah,,va skönt att han kan sova...men ät din frukost i lungn och ro...

Och ha en skön söndag!

kramiz:)

13 Em:

skriven

Kika in i min blogg för olika skönhetstips, foto, videor, listor och annat fräänt! you won't regret it!



IDAG tipsar jag om hur man fixar slitna naglar!



ha en toppen dag! /Emms

14 Marina:

skriven

Haha, du får hoppa på honom så att han vaknar till lite (:

15 Michaela:

skriven

Trevligt haha :)

16 sofie:

skriven

hoppa i sängen eller dra av honom täcket! ;D

17 sanny:

skriven

åh så hungrig jag blev nu

18 Tilisha:

skriven

Hoppas du får en underbar söndag! Trevlig blogg :)

19 sara:

skriven

Hah oj vad man känner igen sig, pojken min kan sova hela dagen utan att ens äta.:P

20 Kattis:

skriven

Tjoohoo!

Nu finns Annicas fotlänk upplagd.

Jag måste köpa mer mellandelar till din länk, men det gör dottern imorgon så sen kan jag börja på den.

Om inte du vill ha som Jayne, helt i grön.

Du kan ju kolla i min blogg från idag så finns pärlorna med.

Ha det gott!

21 LINA VERONICA:

skriven

vad kul att du är med! :)

22 JESSICA:

skriven

Ha en bra dag :)

23 Garderobsgrubbel & ByråBekymmer:

skriven

åh det där såg ljuvligt gott ut!

kramkram

24 Natalie:

skriven

Svar: aha, hoppas att du hittar något! :)

25 Vaniljis:

skriven

Ja, du. Ibland kan jag längta efter att ha ngn att väcka! ;)

26 Linda:

skriven

har du också problem med msn eller är det bara jag? :S

27 Taraldmette:

skriven

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

Kommentera här: