Sol



Nu tittade solen fram igen så nu ska jag gå ut och göra lite nytta.
1 Cassandra:

skriven

Vad lyxigt, här är solen gonegone :(



Kram

2 nilla:

skriven

Hej

Nu kom regnet..snyft

3 ANGELICA:

skriven

Ha en bra helg! :)

Kram.

4 tess:

skriven

Ja de kan ja ju inte förstå ha ha.... innan ja gick på barbados av en slump för åtta år sedan hade inte ja heller sett han ha ha.. men då fick ja minnsann nys om han....

5 Cassandra:

skriven

Haha, jo! Skäms när ajg kollar in i mitt rum, haha :D



Kram

6 Ellen:

skriven

vi har lite sol idag också,, skönt,, jag jagar flugor på hög nivå,, bara vimlar av dem och Yumi hjälper till =D

7 Nettan:

skriven

Ha en jättebra dag !



kram

8 Camilla:

skriven

Hej! Ja, jag brukar luras lite i bloggen och inte skriva exakt när jag åker... man är lite löjlig med att man inte vill skylta med att huset står tomt... eller jag vet inte... Men hur som helst kom vi hem i dag och har varit 2 veckor på Fårö.

Ska kika runt hos dig lite nu, det var länge sedan sist. Kramar!

9 Roxanna:

skriven

sv: Nice! :) Ja dom hade en hel del fina plagg faktiskt :)

10 matte:

skriven

Vi har också sol, hurra!

11 synne:

skriven

Åh, jag blir så avundsjuk....

Här blåst og regn....

12 Glennmerete:

skriven

Nice security code. Does it work?

Kommentera här: