Smyckeskrin



Jag behöver ett smyckeskrin.
Är det någon som kan tipsa mig om vart man kan få tag på ett skrin "modell större" ?
1 kicki:

skriven

Jag skulle verkligen behöva ett skrin jag också, har mina smycket i en gammal modell mindre necessär nu och det är bra men inte när man skall ta upp ett halsband, de sitter ihoptrasslade allihop.

Ja vi har verkligen varit ute på en nostalgiresa, det var underbart och gubben uppskattade det mycket...kramen

2 kicki:

skriven

Jag skulle verkligen behöva ett skrin jag också, har mina smycket i en gammal modell mindre necessär nu och det är bra men inte när man skall ta upp ett halsband, de sitter ihoptrasslade allihop.

Ja vi har verkligen varit ute på en nostalgiresa, det var underbart och gubben uppskattade det mycket...kramen

3 Mia:

skriven

Tradera kanske???

4 Ann:

skriven

Ja fy! Det brukar finnas fina till en reltivt billig peng hos Guldfynd! Eller kanske ur o penn har?

5 sandra:

skriven

jag skulle med behöva ett smyckesskrin, med massa (stora) fack för alla mina bamboos, hahah!

6 Vaniljis:

skriven

Att du inte skaffar ett smycketräd istället. Mycket bättre och allt trasslar inte till sig. Dessutom kan du trä ringar på det oxå. Skitbra! ;)

7 synne:

skriven

Kolla Guldfynd, de brukar ha det mesta....

Kramen.

8 Jeppetirill:

skriven

Greetings. This site is so full of information

Kommentera här: