Orkar knappt



I dag är det så varmt så jag knappt orkar tänka!!
Om några timmar ska jag ner på Sommarcafét och jobba...PUST!!
Vad har ni för planer för kvällen?
1 Camilliondollar Baby:

skriven

Tvätta cykeln och grilla hos föräldrarna...bara njuta av solen och värmen. Jobbigt att jobba, i den här värmen.



Ha en fortsatt bra dag!



Kram

2 Kattis:

skriven

Här ska vi grilla, ska snart förkoka revbensspjällen.

Må gott!

3 Margaretha:

skriven

Efter gårdagens omgång så skall jag ta det lugnt....

Kram

Margaretha

4 Camilla:

skriven

Ja jag vet...suck..det är ju så...

Hur varmt har det varit idag? Jösses. jag är röd som en signalkräfta..

5 Nina:

skriven

Jag ska bara andas och sitta stilla. Har gjort mitt för idag. Skräp är bortkört och mat är inhandlad. Hundarna vill bara vara i skuggan och inte ut och röra på sig. De får bestämma i kväll.

6 Tina:

skriven

Vi har grillat o nu sedan är vi bjudna över till några grannar..;)

7 Jenny:

skriven

Bara försöka "svalna"....och piggna till lite så jag får tagit ett litet "röj" här hemma...

Trevlig helg, vännen!

//Kram, Jenny

8 synne:

skriven

Igår kväll satt vi bara och undrade vart vårt besök var....

Tomt hus när de rest hem....

kramen vännen.

Kommentera här: