Ögongodis

Jag har varit snål med att bjuda på ögongodis i bloggen länge nu, men nu är det dags.
Njut av denna godbit medans jag är och shoppar.
Rösta gärna också innan du går vidare på din blogg-promenad  ;)

BloggRegistret.se



1 Cim:

skriven

Morning vännen,

Nej du det där var inget för mig... Jag har mitt ögongodis här hemma jag... O honom håller jag för mig själv...

Massa kramar =)

2 Tina:

skriven

Vojne..vojne!!!

3 Åsa.S:

skriven

Ja, inte är han fel att titta på Beckis...

Ha en fin dag!

4 Ellen:

skriven

alltså,,, nja,,, han är inte min smak direkt,,, men jag gillar hans tatueringar,, dom e ögongodis för mig,,, älskar tatueringar !

5 vivan:

skriven

Ja, den och en påse skorpor...så inte skulle jag äta ihjäl mig...he,he,he...kramiz

6 My:

skriven

Ja han är en riktig heting, tack ska du ha! :) Men jag ser honom hellre utan tangan!

7 Anna´h:

skriven

Han går inte av för hackor = )) !

Det kan bli party i brallan efter man fått se sådant mumsigt ögongodis = )) !!



Hoppas du har en fin måndag !



Kjam

8 Petra:

skriven

9 Petra:

skriven

Hehe jo det går väl framåt, fastnar på datorn hela tiden bara ;). Men nu är klädsel till soffan tvättat å torkad å städningen blir större än jag trodde, barnens rum är ju inte snyggt om man säger så!! Hur mkt hann du då?

10 Gabbi:

skriven

Moahahahaha....

Mumma kardemumma!!

11 Mia:

skriven

Näää, inte vill jag se honom utan kalsonger...sas det inte att det var fejk där under??? ;-))

12 Ulla:

skriven

Jag hörde (läste) precis som Mia att "paketet" var retuscherat (svårt ord. Hur stavas det?)

13 synne:

skriven

WOW!!

Kommentera här: