1 A:

skriven

Jag gillar inte putande kalsonger....

Nöjer mig med den understa bilden mums...

Sov gott =)

2 matte:

skriven

Sicken snygging.. och så här tidigt på morgonen!

ja vad ska hon heta .. svårt. Posh kanske, med tanke på snyggingen ;) eller Spice, en krydda i tillvaron :)

3 Anna´h:

skriven

Han går inte av för hackor ......Slurp = )) !

Nu e´det bad & sol som gäller , ska bara njuta !!



Kram

4 Camilliondollar Baby:

skriven

slurp

5 Ellen:

skriven

Hmmm,,, namnsförlag skriver du ! Om han skulle bli kallad Castor (det var ju jag som föreslog det =D ) så skulle hans syster kunna heta Cassiopeia ! Dom är väl syskon och det är "syskon" stjärnbilder ! + att cassiopeia är ett vackert namn !



Sen var den Kezo ni funderade på också ! Hmmm,,,, ja du,, det får jag nog fundera på ett tag till !

6 Ida:

skriven

det var sjukt gott... :D

finns lite över ifall du vill ha!

7 elinor:

skriven

jagälskar din header ! ha en bra dag ! Kraam

8 Fredrik Frisören:

skriven

Godmorgon...!

9 Margaretha:

skriven

Kezo och Kezella !!!!!!!!Bättre kan det inte bli....

Kram

Margaretha

10 Evelina:

skriven

Drägel!:) Haha:) Tack för den!



Sv: Jag har just läst ut Skam av Karin Alvtegen, avslutade just ett inlägg om den - riktigt bra bok!:)



Ha det bäst!

11 Maria:

skriven

tack så mycket. Ha en bra dag

12 leia:

skriven

haha....jag håller med om att kezo och kesella är klockrent....fast jag skulle nog stava det keso:)



kram maja

13 elinor:

skriven

svar; så lite så ! gillar du hästar ?kram

14 julie:

skriven

Han är och kommer alltid vara heeeeet :)



Ha en fin dag! :)

15 Mia:

skriven

Haha, nä det var absolut ingen mysig frukost s

Trevligt att titta in här och "smörja" ögonen lite ;)

Kollade din väderbild.. Var ju uppe i dina trakter i vintras ju !! Eller... ja, sveg och sen gördalen.

Kram Mia

16 Nicole:

skriven

Svar: Ja verkligen! Mums! :)

Puss

17 Sara:

skriven

Hur går det med namnförslag? Det där är ju alltid så svårt.. Carmen..lika spanskt som Castor :-) Hmm..dålig fantasi..tur att ja inte behöver komma på ett namn till nåt barn iaf :-)

18 Jenny:

skriven

Tjena!

Ja, det blir till att köpa både lim och en "påse överseende"...Haha!

Smaskiga bilder du visar i dag!

Mycket bättre än en massa kakrecept och sånt där, som jag ändå inte bör äta!

Men dessa godingar blir jag väl inte fet av, va???

Hehe!

Ja, just det...killnamn hade du ju....Kezo e gulligt..Mmm...fast även Castor, men det ligger lite "fel på tungan", tycker jag....

Kezo och Katinka! (Oppps...det heter ju min ena, men det är ganska gulligt va?)



Kram och ha en go kväll! //Jenny

Kommentera här: