Ny frukostrutin



Vi har de senaste dagarna börjat äta fiberhavregrynsgröt till frukost och det känns bra.
Magen mår bra och man känner sig mätt länge.

Vad äter ni till frukost?
1 Camilla Aggeborn:

skriven

Japp det gör vi :)

2 Camilla Aggeborn:

skriven

Tack det ska jag göra :D

3 Jossan:

skriven

SV: Jo det är det..

4 Madeleine:

skriven

God morgon! Äter oxå det till frukost med färska bär på o det är så gott. Kram Madde

5 Fia:

skriven

Nu har vi ätit en massa slisk och onyttigheter en tid, men när vi har våra vanliga rutiner blir det gärna havregrynsgröt till frukost.

Det är förresten jättegott att ha en klick hjortronsylt i havregrynsgröt. Prova!

6 Mia:

skriven

Usch, jag är dålig på att äta frukost.. :/

7 Sara:

skriven

Ja försöker att äta en smörgås med ägg och en tallrik me fil, flingor å nån frukt :-) Lyckas inte jämt då kylskåpet har en tendens att bli tomt..



Svar: Dalmatiner och pudel är mina små vovvar

8 Ellen:

skriven

för det mesta äter jag ingen frukost,, inte direkt jag kommer upp i alla fal, dricker kanske ett glas juice, men sen går det oftast några timmar innnan jag stoppar nått i magen,,, har svårt att äta på morgonen ( om man inte bor på hotell och det är hotel frukost)

9 Anna´h:

skriven

God Morgon !

TIll frulle blir det oftast A - fil / musli , ägg , juice , surdegsbröd med groddar , ost & tomat & så klart några koppar lut !



Hoppas du får en härlig dag = )) !

10 Camilliondollar Baby:

skriven

Oftast äter jag två knäckemackor med skinka (inget smör) och en kopp te eller en Naturdiet. Men nu har jag lyxat till det och äter två rostade mackor, en med ost och paprika och en med kalkon och tomat, samt en kopp te.

11 Ulla:

skriven

Det var annat som stod på schemat idag. Fast nu är jag här. I cyberrymden. Till frukost äter jag för tillfället gärna Rågfras med jordgubbssylt och mjölk. Och till det en smörgås med ost. Kaffet brukar jag redan ha druckit innan frukosten.

12 Freddeland:

skriven

crunchy!

13 Margaretha:

skriven

Låter som en mycket bra vana.....magen blir så "harmonisk" av havregrynsgröt.....

Kram

Margaretha

14 Helena:

skriven

Oftast en kaffe och knäckebröd. Men det där såg bättre och godare ut.

15 Lotta:

skriven

Oavsett helg eller vardag så äter jag lättfil med osötad musli, en kopp té med lite honung och en macka. Alltid samma fil, té och musli. Det enda som kan variera är brödet och pålägget.

16 Petra:

skriven

Jag har precis lärt mig att äta frukost, så jag föredrar nog lite yoghurt med flingor eller en smörgås med ett glas juice. Men jag tycker om fiberhavregrynsgröt!!

17 Carola:

skriven

2 hårda mackor med ost och alfalfagroddar, ett glas vetediet och kaffe! Låter duktigt men det är vad jag orkar med att fixa på morgonen :-)

Kommentera här: