Nutrilett-vecka?



När det blir dom här varma dagarna så tappar jag matlusten...i går åt jag knappt någonting på hela dagen men klämde en pizza sent i går kväll, var så otroligt saltsugen!!
Inte bra alls såklart men den här värmen pågår väl troligtvis inte så länge och det är ju huvudsaken att man kommer ihåg att dricka mycket nu när man svettas floder.
Det är kanske nu man ska starta upp med den där Nutrilett-veckan.....??

1 Mia:

skriven

Man behöver salt också...undrar om man ska dricka saltvatten??? :-)

2 matte:

skriven

Nej vad konstigt det är det där.. man blir knappt hungrig när det är varmt.

ha det bra i solen:D

3 Sanna & Sanna:

skriven

Välkommen in i tävlingen!

LYCKA TILL!!



Kramar Sannornas

4 jayne:

skriven

Hej på dej

Ja...Nutrilettkur...blir det för mig när jobbet börjar.

Jag försöker dricka mycket..speciellt vatten....

Ha en bra dag

5 Kattis:

skriven

Hallå!

Nej, inte mycket aptit här inte.

Bara bra.....kan jag behöva mer av, hihihi.

Nu ska jag göra den sista fotlänken.

Ha det skönt.

Kram

6 Elin:

skriven

läs gärna min blogg



ha det bra

7 Ellen:

skriven

haha,,, känner mig som hon på bilden,, usch,, tycker det är jobbigt med denna värme,, det fåt gärna vara varmt med den behöver ju inte vara 30 grader i kuggan,, det är lite väl...

8 synne:

skriven

Saltgurka och vatten är det vi lever på sånna dagar.

9 Amandusdaniela:

skriven

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera här: