Nu kör vi!!

Stereon på hög volym...Absolut 90´s...nu är det dags att röja!!



Städar ni också till musik?
1 Ann:

skriven

Ja alltså allvarligt! Nu är han vansinnig! Det kommer en fortsättning men jag kan inte skriva nya inlägg hela tiden ..men han komemr på nya hyss oavbrutet!

Han frågade mej nyss om jag kunde vakta balkongen???

2 A:

skriven

Det är nog enda gången då jag lyssnar på musik.... När jag städar =) annars vill jag ha tyst runt mig...

3 Ann:

skriven

Hahaha japp det kommer snart ett inlägg angående mintraran som gåt sedan sist...han är alltså fullkomligt galen! Ska försöka få ett kort på galningen där han sitter med sitt korsord och öronen på helspänn

4 Ann:

skriven

Men den kommentaren var det mycket stavfel i...sorry!

5 Anonym:

skriven

japp här spelas det när jag dammar å fejjar,hoppas du får en bra dag!

6 Ann:

skriven

Hahahahah!

7 frida:

skriven

Hihi,ja,jag brukar också städa till musik :)

Ska städa nu :D

Ha det bra!:)

8 frida:

skriven

Hihi,ja,jag brukar också städa till musik :)

Ska städa nu :D

Ha det bra!:)

9 Ellen:

skriven

alltid,,, kan man göra det utan ???? ;)



ja ska också städa idag,, vi får främmande över helgen !

10 Jossi:

skriven

Härlig blogg du har!

Ha en bra dag, :)

11 Åsa.S:

skriven

Ja, det är ju ett måste med bra musik till städande!

12 Pia:

skriven

absolut och just nu är det Duffy som går varm hos mig :)

13 linda:

skriven

Städa till musik är nog det enda kuliga sättet att städa..L

14 Ann:

skriven

HAhaha japp! Ja det kommer snart mer inlägg...galet är detta!

15 Ulla:

skriven

Ingen musik för mig. fast jag tror att det skulle underlätta, men det blir inte av. Glömmer av det.

16 Al!ce:

skriven

SU skriver så himla bra tycker jag, Ja det klart man städar till musik, och rätt som det är städar man inte längre utan håller på att dansa och sjunger, haha. Men i alla fall jätte fin blogg.

17 linda:

skriven

Det hoppas jag!

lite kvar iallafall!

18 Ann:

skriven

Haha! Risken finns!

19 Kattis:

skriven

JApp, det ska vara musik till städningen. Men jag brukar glömma det....hihi

Alla sover oftast och då vill man inte störa ju.

Jag är en snäll människa.

Ha det gott.....du rena fräscha....;D

20 emma:

skriven

haha jaa alltid typ :).

21 vivan:

skriven

Japp...högsta volym..och en sväng med snabeldraken

fins inget skönare (förutom Stefan) kramiz:)

22 Mia:

skriven

Kära nån,,, tror jag har glömt bort att det finns musik! Hmm, får bättra mig nu!

23 Lotta:

skriven

Hyrde ett gammalt hus för några år sedan med ett urgammalt trägolv. Tänkte jag skulle såpskura det ordentligt och satte på Janis Joplin på hög volym. Blev superfint!!

24 Ulrika:

skriven

Det går inte att städa utan musik ju :P

25 Victormathilde:

skriven

I kinda like it. Thanks!

Kommentera här: