Nu får det vara nog!!



Semestertider är inte bra för midjemåttet.
Nu måste det ske en förändring.
I dag ska jag köpa Nutrilett eller något liknande.
Behöver en snabbstart för att komma igång sen får det bli GI igen.

Hur är ditt midjemått efter sommarens frossande??
1 Annica:

skriven

Jag gör som Televinken:

"Hoppas det kommer lite sol, hoppas det kommer lite sol, hoppas det kommer lite sol!"

2 Nina:

skriven

Mitt midjemått minskar på sommaren. Orkar inte äta i värmen. Har också ofta magkatarr på sommaren och det gör det också besvärligt att äta.



Tror dock inte för ett ögonblick att du ser ut så där! :)

3 Pia:

skriven

äntligen fick vi se en bild på dig :) men min vän vad har hänt med dina naglar dom som brukar vara så fina? ;)

ha en rigtigt bra dag

4 annebelle:

skriven

Jag är inne på samma linje.

5 Ellen:

skriven

hahah,,,, gå man inte alltid upp under semsetern,,, jo tack,,, fast jag var mullig redan innan,,, men kanske inte riktigt som på bilden,,,, =D

6 Hanna:

skriven

Åhh, jag känner mig som hon på bilden!, ser dock inte riktigt ut så men..

Tar tag i det idag, hittade min viktväktarbok äntligen =)

7 Camilliondollar Baby:

skriven

Haha...alltid för stort!

8 MissyElliot:

skriven

Hua, inget roligt alls. Har ett kalas till att avverka idag, sedan är det back till att räkna lite points för min del. (Har ju bara ett par kg kvar till målvikt och jag vill inte riskera mer uppåt....been there, done that

fnissar

Ha en härlig dag med din vän

kramiz

9 Jenny:

skriven

Ihhhhh! Vilken bild....hoppade över fikat bara för den...

Jag brukar bli större efter jul, när man sitter mycket stilla och borden dignar under skinkor och aladdinaskar..Haha!

Kram och SKÅL! (i nutrilett alltså...jag tar min proteindrink, jag...)

//Jenny

10 Emelie:

skriven

Har inte tränat något så nu går det lite uppåt :( Fast det är nog för att jag är sjuk.. Annars går det neråt!



GI är en bra grej!

11 christel:

skriven

Men Ejmis..har du snott en bild på mig???

12 I D A:

skriven

Åh fy fasiken vilken äcklig bild!!! Mitt midjemått har blivit alldelses för lite nu. Har slutat tränat och tappat 2kg i muskler på en vecka :( Inte bra!

13 vivan:

skriven

Så,sant som det är sagt....nu får det bli hårda tag..tack för att du peppade mig med bilden..kramiz:)

14 Pernilla:

skriven

Phu, va tråkigt det är med vågar och midjemått. Men något får jag också försöka göra.

/P

15 Mei:

skriven

well jag har svårt för att gå upp i vikt så midjemåtten blir nog inte större än vad de e nu

16 carina:

skriven

Jag har våg förbud sedan några år...är rädd att det är starkt ångest framkallande :/

17 maria:

skriven

Men, är du en kopia av mig ;-) ?

18 synne:

skriven

Jippi, jag har gått ner.

Var tvungen att väga mig för att se. Hela två kilo ner....

Min dag är räddad....

Kramen vännen.

Kommentera här: